Saturday, January 31, 2009

Hari y Terindah Utk Faezana Amira...(24/01/09)

SAlAM.. & HYE sume...
1st-ly aku nk ucap slamat taun baru kat sume (walau pn skrg dah msk bln dua..hahha..).. ni 1st blog aku utk taun nie...hehhe.. mmm..aku da 2 berita, baik & y kureng baik..so kta mula dgn berita y baik ..hehhe.... ehem2..ok dah bleh start ye...

ok..aku nk share ngan korg pasal kwn satu sek kta mase f.5 dulu.. Utk student f.5 batch 2004, da sape2 y kenal & igt Faezana Amira x????..y class 5unggul 2.... bru2 nie dia da wat kenduri kawin... aku igt utk kakak or abg or adk-b'adik dia la, pe nye dia sendiri y kawin...so aku nk ucap Slamat P'gantin Bru la kpd kedua mempelai kta nie, faezana & hubby dia y d cintai nya 2..hehhehe... sory sgt2, aku btl2 lupe name huby nyer 2..huhuhu.. smoga hidup korg bdua bkekaln sehingga akhir hayat n bkn smpai situ je tp smpai bile2.., emm..gado main2 xpe tp jgn betul2..klu ye cpt2 cari solution..hormat satu sama lain,.. pling pting, doa moge da rezeki cpt2 dpt chaya mate..hehhe..... so..nie pic2 ya dpt aku smpat ambik masa g umah faezana.....
[^^,]

so mc biase aku nk knal'n kat korg member2 aku y dtg mase kawin faezana..
dr kiri: safwan, zul khairul (along), nana, ambong, & salbiah...





y nie pic mase huby faezana bz lain kwn2 da, so ktaorg bposing2 la skit..hehhe...
ok la..dr kiri: along, amanie, syikin, fezana, safwan.



















hui...si syikin & amanie nie ske ngat b'posing... hehe... bkn main sronk lg klu dpn camera...hehhehe..
[^^,]

nie lak time xde bende nk wat...perut dah keyg, so tggu org ambik pic je la... org dok dkt ngan basuh pinggan kat blakang 2 pn skali nk pose..hehhehe...

y nie pas phujung majlis, k'ada'n dah reda skit, bru la pengantin bleh mlayan ktaorg plak...hehhe... bkn main hapy lg si p'gantin...senyum lebar.. al-maklum la raja sehari kata kn..., seharian d layan mcm king & queen..hahhaha...taniah kat kamu, FAEZANA...
[^^,]


so Brite y kureng baik lak.....bile lak turn AKU????...waaaahahahha... coming soon kot..hahaha..
[^^,]